Tuesday, March 10, 2015

Malam yang Sleepy~



Malam ni sejuk gilo. Tapi aku tak pakai pun sweater sebab sweater aku basah kena hujan. Lebat weyh hujan semalam. Nasib aku gerak awal kalau tak lagi lebat. Huhuhu.

Kasut pun basah sebab aku pergi langgar lopak air.

Tadi masa kat changing room, terserempak dengan Ms Cheng, HOD Rehab. Dia akan berhenti kurang masa 2 bulan dari sekarang. Gonna miss her sebab dia baik. So aku sembang2 dengan dia dan aku request nak pinjam kasut dia sebab kasut aku basah. Tapi tak boleh sebab kasut dia besar. So the only thing yang dia bagi ialah stokin dia baru beli dan tak pernah pakai, dia bagi terus dan free je. Hahahaha. Lepas ni kalau Ms Cheng tu dah tak ada kat hospital ni, pakai je stokin free dia, aku akan teringatkan dia. All the best Ms Cheng, semoga you berjaya kat luar sana!

Fikir punya fikir, aku call department minta pinjam kasut. Nasib baik ada, kasut crocs yang getah keras dia bagi aku. Alhamdulillah ade la jugak something untuk aku pakai rather pakai kasut basah. Euwww belengaih, tak sanggup aku! Tapi sakit la sebab kau berjalan ke sana sini dengan kasut crocs tu.

Datang keje, hoo haa hoo haa, 2 sachet kopi aku hentam, equivalent to 4 cawan kopi. Nowadays aku dah selalu minum kopi pagi2, efek anti-sleepy dah tak berkesan dengan aku. Kuyu je mata pagi ni. Huhuhuhu. Trying to be active untuk hilangkan mengantuk, tapi bila dah tak aktif macam sekarang (duduk atas kerusi update blog) aku mula rasa mengantuk balik. Haih.

Hari ni 10hb, tapi aku mati2 ingat 11hb. Ngahahaha. Nampak sangat aku sangat zzzzz. Memang aku tunggu datangnya 11hb sebab nak bersiar-siar menghayati keindahan alam, alone. Dah lama sangat oke aku tak keluar rumah. Menghadap COC je keje aku. Kihkihkih. So sekali sekala jalan-jalan hilangkan stress dan menghayati kebesaran Allah, ada pekdah jugak.

Till then.

No comments:

Post a Comment