Thursday, March 12, 2015

Lepa-king

Semalam adalah malam yang buat aku dan terimbau kenangan masa jahiliyyah aku dulu. Rindu tu dah takde, sebab past is past. Sekarang aku dah berubah dan Alhamdulillah dah istiqamah berubah, so korang pun doakan lah yang terbaik okeh.

Aku keluar dengan kawan aku sorang ni. Baru kenal, tapi kitorang dalam bidang yang sama, so cepat gila rapat dengan dia. Dia pun suka dengar aku cerita itu ini dengan dia, pastu suka bergurau, then dia layan je aku punya gila. So aku extreme selesa dengan dia.

Dia datang dari jauh, so dari tengahari aku lepak la dengan dia, keluar tengok wayang, sama2 try Korean food kat Dubu-Dubu, pastu melepak kat UTC Pudu. Semalam suppose dia balik rumah pakcik dia, tup2 dia cakap tak puas melepak dengan aku, jadi sambung la melepak sampai pukul 6 pagi hari ni. Ngahahaha.

Dari UTC Pudu, jalan kaki sampai depan Masjid Jamek, pastu sambung bersembang. Kitorang banyak bersembang la, dia cerita pasal dia, aku cerita pasal aku. Yang buat aku mengimbau gila kenangan masa dulu2, ialah melepak sampai pagi dengan geng rempit aku dulu. Jalan kaki tu banyaknye if aku keluar dengan Ain je pergi shopping mall to another shopping mall.  Nasib baik semalam duit aku tak berapa nak ada, kalau tak, aku ajak dia teman aku karok kat Low Yatt. Hahahaha.

Dulu, aku pernah gak nak wat kerja gila melepak kat KL sorang2. Hahaha. Tapi fikir safety, dengan aku pun tak arif sangat jalan KL, dengan mana lagi aku perempuan then alone, tak payahlah. Cari penyakit namanya tu. Nak ajak kawan, kawan pun ada life memasing. Dorang pun ada transport masing2, ajak keluar jalan kaki memang takkan punya. Ngahahaha.

So thanks a lot la kat kawan aku sorang ni, menunaikan hasrat aku yang dah lama terpendam ni. Hahahaha. Nanti nak ajak dia teman aku lepak lagi la. Kali ni Dataran Shah Alam pulak. Tempat feveret aku tuh. Kihkihkih

Till then.

No comments:

Post a Comment