Sunday, April 19, 2015

The Journey - Langkawi

After struggling for 3 years, barulah aku berkesempatan bercuti. Tak ada masa, tak ada duit, dan tak ada idea nak ke mana. So, kebetulan, ada seorang member aku ajak bercuti sebelum dia ke Singapura bulan depan ke guane, aku tak tau. So riki punya riki, nak bajet traveling la kununnye, tapi hampeh. Post bercuti aku pokai. Ngahahahaha. Balik dari Langkawi ke KL, puas merata cari orang tolong ambilkan kat airport sebab tak afford untuk bayar teksi (double caj if midnight). Finally dapat la, kawan member aku.

Tapi anyway, memang best la bercuti. Tak kisah la hitam kulit sekalipun janji dapat release stress. Hehehehe. Muka aku banyak naik bintik, ruam panas agaknya. Ala, kulit aku pun memang tak boleh kena panas sikit, sebab nanti burning and naik ruam panas tu la. Tak kisah, tak kisah, tak kisah janji dapat bercuti. So next, Mabul, maybe? :)

Here is a piece of me going bercuti yow!








P/ S : Gambar aku letak sikit je. Bukannya aku tak tahu, aku ada stalker tegar. Ngahahaha. Paranoid!

No comments:

Post a Comment