Wednesday, April 23, 2014

Looking for Her

Sejak tahun 2009, Bai'e buat akaun facebook sampai sekarang, ada seorang yang Bai'e non-stop cari. Dia ialah my best friend masa darjah 6 dulu. Nama dia Noor Azimah binti Rahim. Nak spot dia senang, sebab ada tahi lalat dekat dahi. Tapi, even though cari dan cari, start dari carian noor azimah, azimah rahim, semua xdapat cari perempuan ada tahi lalat dekat dahi. Adik dia nama Azikah, dan kakak dia nama Azirah, if I'm not mistaken.

Imah, kalau awak baca, please do contact me? Saya buat message kat fb public, so sape2 pun bole message saya. Hope sangat dapat jumpa awak lagi. Sorry saya pindah xbagitahu sebab family saya rushing nak pindah masa tu. Saya cari awak masa last day kat Rembau, awak balik kampung kot time tu. Lepas tu, saya dengar awak pindah Ampang? Entah la. Masa first day saya jejak kaki kat KL, rasa macam nampak awak, sebab ada tahi lalat kat dahi, tapi saya xtegur sebab takot salah orang. Please ea contact saya? Saya betul2 nak jumpa awak. :')

P/S : Do share this artikel untuk mudahkan carian. Semoga Allah SWT yang dapat balas budi baik kalian.

No comments:

Post a Comment