Friday, January 6, 2012

To Whoever It May Concern...

sebenarnya, Bai'e tak nak buat kenyataan balas dalam FB Bai'e atas kemelut percintaan yang sebelum ne Bai'e alami sebab bagi Bai'e, amatlah tak matang wat cam tuh.. so, xpe la, salahkanlah Bai'e atas semuanya..

tapi awak kena ingat, kenapa Bai'e tawar hati, dah xnk sambung hubungan kita.. atas sebab apa?? awak buat keputusan, awak tak pernah fikir perasaan saya.. masa kita putus, awak nak kita jadi kawan, saya terima walau perit.. demi awak, saya mengalah..

at last, bila saya minta jadi kawan (n yes, saya memang xrasa ada lagi possibility untuk kita bersama lagi), awak xboleh terima.. nak delete saya lah, nak itu lah, ini lah.. buat la.. awak sakit sekarang, tapi time saya sakit dulu, ada awak pikir?? so, suka hati awak la.. buat la sesuka hati awak.. kalau awak dah delete semua kenangan kita, saya dah lama buat macam tuh.. kalau awak xboleh dengar lagu kita, saya dah boleh terima lagu tuh diulang banyak kali dalam laptop saya sebab saya dah redha semua yang berlaku.. kerana awak, saya banyak makan hati hingga akhirnya, saya dah xada hati lagi..

jangan sesekali salahkan saya sebab atas ego masing2, sebab tu lah semuanya berakhir macam ni.. wassalam..

3 comments:

  1. sabar banyak2 dik oii..
    banyakkan mengingati-Nya..

    ReplyDelete
  2. owang dah buang dia totally dari hidup orang.. God is there whenever I need Him..

    ReplyDelete
  3. but u still have Allah s.w.t
    abang ehsan kan ada,hehe..
    tak pa,abang faham..huhu

    ReplyDelete